Wybierając kosmetyki,
zwracasz szczególną uwagę, aby były ekologiczne i nietestowane na zwierzętach?
Jeżeli tak, nasza marka w 100% spełnia te założenia. Możesz mieć pewność, że
kupowane przez Ciebie produkty są całkowicie bezpieczne dla środowiska, a żadne
zwierzę nie ucierpiało podczas produkcji kosmetyków. Przeczytaj artykuł i
dowiedz się, co dobrego robimy dla naszej planety każdego dnia.
Bogactwo naturalnych składników
Wszystkie produkty marki Paul Mitchell zawierają naturalne składniki np. olejek z drzewa
herbacianego, ekstrakt z kwiatu koniczyny, wyciąg z marchwi, aloesu, ekstrakty
z pestek winogron, rumianku, henny, rozmarynu, róży, jaśminu oraz agawę
cytrusową.
John
Paul Mitchell Systems posiada na Hawajach własną farmę, na której rośnie cenny
owoc Awapuhi – główny składnik produktów z linii Awapuh iWild Ginger. Do akumulacji energii słonecznej firma wykorzystuje panele słoneczne.
Źródło:
Pinterest
Niezwykłym składnikiem kosmetyków jest również olej Marula.
Od tysięcy lat olej Marula to pielęgnacyjna tajemnica Afryki. Produkty z linii MarulaOil zawierają czysty, tłoczony na zimno luksusowy olej Marula, bogaty w składniki odżywcze i kwasy oleinowe.
Od tysięcy lat olej Marula to pielęgnacyjna tajemnica Afryki. Produkty z linii MarulaOil zawierają czysty, tłoczony na zimno luksusowy olej Marula, bogaty w składniki odżywcze i kwasy oleinowe.
Wszystkie niezbędne składniki botaniczne użyte w produktach
Paul Mitchell są zbierane bez szkody dla
środowiska.
Produkty do koloryzacji są
wegańskie. Od 2020 roku znak 100% Vegan można znaleźć na opakowaniach
każdej farby The Color XG Paul Mitchell. Pudełka farb są również tworzone z
naturalnych składników.
Źródło: Paul
Mitchell Pro
Dobro planety najważniejsze
Od początku działalności marki, założyciele Paul Mitchell
oraz John Paul DeJoria podkreślali jak ważne jest dla nich środowisko. Od lat
firma włącza się w różnorodne akcje, które działają dla dobra planety.
Environmental
Media Association
Paul Mitchell od wielu lat wspiera Environmental Media
Association. Misją tego
stowarzyszenia jest edukowanie i dbanie, aby gospodarka sprzyjała bardziej
zielonej planecie.
Głównymi
projektami organizacji są:
• #GreenMySchool - właściciele ponad 20
ogrodów edukują dzieci na temat wartości rolnictwa ekologicznego,
zrównoważonego i zdrowego odżywiania.
• Zielona pieczęć EMA - to program
honorujący postęp w zrównoważonej produkcji. Pieczęć nadawana jest firmom,
które spełniają ściśle określone wymagania co do ekologii w swojej
działalności.
Reforest Action
Miejsca, w których posadzono już drzewo można zobaczyć na
mapie na stronie.
California Wildlife Center
Paul Mitchell działa również na rzecz California Wildlife
Center. To fundacja, w której wolontariusze pomagają w ratowaniu i
rehabilitacji zwierząt w Kalifornii, które w przeciwnym razie ucierpiałyby na
skutek ingerencji człowieka, niszczenia ich siedlisk i szkód w środowisku.
Sea Shepherd
Conservation Society
Marka Paul
Mitchell od lat wspiera Sea Shepherd Conservation Society.
Ta organizacja non-profit działa na rzecz ochrony przyrody i
środowiska morskiego z siedzibą w Friday Harbor w Stanach Zjednoczonych.
Założył ją Paul Watson w 1977 roku wraz z innymi pierwszymi członkami
Greenpeace.
Organizacja stara się zwalczać nielegalny połów wielorybów i
polowania na foki.
W 2017 roku w ramach wdzięczności dla marki Sea Shepherd
nazwało jedną z łodzi imieniem założyciela marki: John Paul DeJoria.
W
ramach współpracy między marką a stowarzyszeniem została stworzona limitowana
edycja szczotek: Sculpting Brush Marine oraz Paddle Brush Marine.
Źródło: Miasto włosów
Pomoc
tygrysom w poznańskim zoo
Marka Paul Mitchell działa również w Polsce i reaguje na
lokalnie występujące problemy. Dlatego też zdecydowała się przekazać środki
finansowe na leczenie, ogrzanie i dokarmienie tygrysów w poznańskim zoo.
Zwierzęta zostały znalezione w transporcie na granicy
polsko-białoruskiej, były wiezione do cyrków w Rosji, bez wymaganych
dokumentów, wiele dni spędziły w małych skrzyniach w ciężarówce, w ogromnym cierpieniu.
Nie testujemy na zwierzętach!
„Nigdy nie testowaliśmy, nie testujemy i nie będziemy
testować na zwierzętach”- to słowa założyciela Johna Paula De Jorii. Firma
trzyma się tego postanowienia od 40 lat!
Marka Paul Mitchell jest pierwszą profesjonalną firmą
kosmetyczną, która w 1980 roku publicznie przeciwstawiła się testom na
zwierzętach.
Paul Mitchell spełnia wszystkie warunki, które musi posiadać
marka cruelty-free.
• Jej kosmetyki
nie są testowane na zwierzętach
• Marka nie
zleca testów żadnej firmie zewnętrznej i ma sprawdzonych dostawców
• Nie ma firmy
matki, która testowałaby na zwierzętach
• Firma nie
działa na rynku, na którym testowanie na zwierzętach jest legalne, czyli w
Chinach.
Z miłości do zwierząt powstała również marka John Paul Pet,
która oferuje produkty do pielęgnacji pupili. Wśród kosmetyków dla
zwierząt można znaleźć m.in. Awapoochie Shampoo, Oatmeal Shampoo, Tea Tree
Shampoo.
0 komentarze