CSR

Jak marka Paul Mitchell dba o planetę?

By Paul Mitchell Polska - 11:40 AM





Wybierając kosmetyki, zwracasz szczególną uwagę, aby były ekologiczne i nietestowane na zwierzętach? Jeżeli tak, nasza marka w 100% spełnia te założenia. Możesz mieć pewność, że kupowane przez Ciebie produkty są całkowicie bezpieczne dla środowiska, a żadne zwierzę nie ucierpiało podczas produkcji kosmetyków. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co dobrego robimy dla naszej planety każdego dnia.


Bogactwo naturalnych składników


Wszystkie produkty marki Paul Mitchell zawierają naturalne składniki np. olejek z drzewa herbacianego, ekstrakt z kwiatu koniczyny, wyciąg z marchwi, aloesu, ekstrakty z pestek winogron, rumianku, henny, rozmarynu, róży, jaśminu oraz agawę cytrusową.

John Paul Mitchell Systems posiada na Hawajach własną farmę, na której rośnie cenny owoc Awapuhi – główny składnik produktów z linii Awapuh iWild Ginger. Do akumulacji energii słonecznej firma wykorzystuje panele słoneczne.




Źródło: Pinterest


Niezwykłym składnikiem kosmetyków jest również olej Marula. 


Od tysięcy lat olej Marula to pielęgnacyjna tajemnica Afryki. Produkty z linii MarulaOil zawierają czysty, tłoczony na zimno luksusowy olej Marula, bogaty w składniki odżywcze i kwasy oleinowe.

Wszystkie niezbędne składniki botaniczne użyte w produktach Paul Mitchell są zbierane bez szkody dla środowiska

Produkty do koloryzacji są wegańskie. Od 2020 roku znak 100% Vegan można znaleźć na opakowaniach każdej farby The Color XG Paul Mitchell. Pudełka farb są również tworzone z naturalnych składników. 



Źródło: Paul Mitchell Pro

Dobro planety najważniejsze


Od początku działalności marki, założyciele Paul Mitchell oraz John Paul DeJoria podkreślali jak ważne jest dla nich środowisko. Od lat firma włącza się w różnorodne akcje, które działają dla dobra planety. 

Environmental Media Association

Paul Mitchell od wielu lat wspiera Environmental Media Association. Misją tego stowarzyszenia jest edukowanie i dbanie, aby gospodarka sprzyjała bardziej zielonej planecie.
Głównymi projektami organizacji są:

•         #GreenMySchool - właściciele ponad 20 ogrodów edukują dzieci na temat wartości rolnictwa ekologicznego, zrównoważonego i zdrowego odżywiania.
•         Zielona pieczęć EMA - to program honorujący postęp w zrównoważonej produkcji. Pieczęć nadawana jest firmom, które spełniają ściśle określone wymagania co do ekologii w swojej działalności.

Reforest Action

Marka Paul Mitchell bierze udział w akcji razem z fundacją Reforest Action, w której jedna zakupiona butelka szamponu Tea Tree Special to jedno posadzone drzewo. Obecnie posadzono już 800 000 drzew.


Miejsca, w których posadzono już drzewo można zobaczyć na mapie na stronie.



California Wildlife Center

Paul Mitchell działa również na rzecz California Wildlife Center. To fundacja, w której wolontariusze pomagają w ratowaniu i rehabilitacji zwierząt w Kalifornii, które w przeciwnym razie ucierpiałyby na skutek ingerencji człowieka, niszczenia ich siedlisk i szkód w środowisku. 




Sea Shepherd Conservation Society

Marka Paul Mitchell od lat wspiera Sea Shepherd Conservation Society.

Ta organizacja non-profit działa na rzecz ochrony przyrody i środowiska morskiego z siedzibą w Friday Harbor w Stanach Zjednoczonych. Założył ją Paul Watson w 1977 roku wraz z innymi pierwszymi członkami Greenpeace.

Organizacja stara się zwalczać nielegalny połów wielorybów i polowania na foki.
W 2017 roku w ramach wdzięczności dla marki Sea Shepherd nazwało jedną z łodzi imieniem założyciela marki: John Paul DeJoria. 
W ramach współpracy między marką a stowarzyszeniem została stworzona limitowana edycja szczotek: Sculpting Brush Marine oraz Paddle Brush Marine.

Źródło: Miasto włosów


Pomoc tygrysom w poznańskim zoo

Marka Paul Mitchell działa również w Polsce i reaguje na lokalnie występujące problemy. Dlatego też zdecydowała się przekazać środki finansowe na leczenie, ogrzanie i dokarmienie tygrysów w poznańskim zoo. 

Zwierzęta zostały znalezione w transporcie na granicy polsko-białoruskiej, były wiezione do cyrków w Rosji, bez wymaganych dokumentów, wiele dni spędziły w małych skrzyniach w ciężarówce, w ogromnym cierpieniu.



Nie testujemy na zwierzętach!


„Nigdy nie testowaliśmy, nie testujemy i nie będziemy testować na zwierzętach”- to słowa założyciela Johna Paula De Jorii. Firma trzyma się tego postanowienia od 40 lat! 
Marka Paul Mitchell jest pierwszą profesjonalną firmą kosmetyczną, która w 1980 roku publicznie przeciwstawiła się testom na zwierzętach. 

Paul Mitchell spełnia wszystkie warunki, które musi posiadać marka cruelty-free.

•         Jej kosmetyki nie są testowane na zwierzętach
•         Marka nie zleca testów żadnej firmie zewnętrznej i ma sprawdzonych dostawców
•         Nie ma firmy matki, która testowałaby na zwierzętach
•         Firma nie działa na rynku, na którym testowanie na zwierzętach jest legalne, czyli w Chinach.
Z miłości do zwierząt powstała również marka John Paul Pet, która oferuje produkty do pielęgnacji pupili.  Wśród kosmetyków dla zwierząt można znaleźć m.in. Awapoochie Shampoo, Oatmeal Shampoo, Tea Tree Shampoo.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze