CSR

Paul Mitchell na planie zdjęciowym kolekcji Wólczanka

By Paul Mitchell Polska - 11:00 AM




Nasza edukator Patrycja Grzempowska miała ostatnio przyjemność pracować przy nowej, letniej kampanii marki Wólczanka. Zobaczcie, co działo się za kulisami oraz jak sprawdziły się produkty Paul Mitchell.





Jak wyglądała praca na planie zdjęciowym?



W lutym nasza edukator Patrycja miała okazję przygotowywać stylizacje włosów modelek i modeli do letniej kolekcji marki Wólczanka. Dodatkowo, w trakcie zdjęć na planie zostały przygotowane materiały do wyjątkowej limitowanej kolekcji #MyWólczankaPomagamy, o której będziecie mogli poczytać w dalszej części wpisu.




Za zdjęcia do kampanii odpowiadała Ola Szewczul, makijaż do sesji wykonała Kama Jankowska. 


Jakich kosmetyków używano na planie zdjęciowym?


Na planie zdjęciowym świetnie sprawdziły się kosmetyki i sprzęt marki Paul Mitchell m.in. :

  • InvisiblewearPump me up – puder dodający niesamowitej objętości włosom oraz odbijający je u nasady
  • ExtraBody Finishing Spray – lakier zwalczający puszenie, zwiększający objętość i dodający blasku
  • ExtraBody Boost – lotion nadający cienkim włosom objętości u nasady
  • SuperSkinny Serum – serum wygładzające i pielęgnujące, pozostawiający włosy jedwabiste i lśniące
  • GlossDrops – krem zwalczający puszenie, odporny na wilgoć i zapewniający niezwykły blask 
  • RoundTrip - żel do stylizacji pozwalający łatwo i szybko stworzyć odpowiednią teksturę, objętość oraz kształt
  • CleanCut - wszechstronna pasta do stylizacji dla mężczyzn tworząca idealną fryzurę o czystym wykończeniu
  • Reformer - matowa pasta zapewniająca mocne utrwalenie


Podczas sesji wykonane zostały trzy męskie i trzy damskie stylizacje. Efektem miały być naturalne fryzury, które utrzymają się na swoim miejscu cały dzień.


Zobaczcie, co działo się za kulisami.




Akcja #MyWólczankaPomagamy


Wólczanka przyłączyła się do walki z koronawirusem. Cała akcja odbywa się pod nazwą #MyWólczankaPomagamy. Teraz jak nigdy potrzebne jest działanie razem. Symbolem całej akcji charytatywnej jest anemon – kwiat o wyjątkowej symbolice, idealnie oddającej wyzwania, z jakimi przyszło się wszystkim niespodziewanie zmierzyć. We wszystkich strefach klimatycznych anemon jest zwiastunem wiosny. To również symbol solidarności i ochrony przed chorobą i złem, doskonały talizman na ten trudny czas




Firma Wólczanka zdecydowała, że 100 złotych ze sprzedaży każdej koszuli z kolekcji zostanie przekazane na zakup sprzętu medycznego, wspierającego polską służbę zdrowia.
Założeniem akcji #MyWólczankaPomagamy jest dodanie siły i optymizmu w tym ciężkim czasie.
Marka Paul Mitchell w pełni popiera takie akcje - pokażmy, że razem możemy więcej. 

Bardzo się cieszymy, że mogliśmy mieć w niej udział.


  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Casino of the Winds Hotel & Casino - Mapyro
    Get directions, reviews and information for 원주 출장안마 the Casino of the Winds Hotel 천안 출장샵 & Casino 김포 출장안마 in Elko, SD. Rating: 7.6/10 · 하남 출장샵 ‎16 reviews · ‎Price range: $$ 사천 출장마사지

    OdpowiedzUsuń