By Paul Mitchell Polska - 1:12 PM


                             Winnie Harlow nową ambasadorką Paul Mitchell!


 Branża mody ostatnio bardziej niż kiedykolwiek otwiera się na nowe kanony piękna. Doskonałym przykładem jest modelka Winnie Harlow, która bierze udział w oszałamiających kampaniach i na nowo tworzy globalną definicję kobiecości. Winnie Harlow, u której w wieku 4 lat zdiagnozowano bielactwo, spędziła młodość nękana i dręczona za swoją odmienność. Mimo tych wszystkich głośnych i często wybuchowych wątpliwości w głowie, wierzyła, że jej wzrost, modelowe rysy twarzy i wewnętrzne piękno pozwolą jej spełnić marzenia o zostaniu modelką i rzeczniczką innych osób z niską samooceną.

Pomimo odrzucenia przez każdą agencję modelek w jej rodzinnym Toronto, projektanci, fotografowie i dyrektorzy wybiegów zaczęli dostrzegać wyjątkowość kanadyjsko-jamajskiej piękności. Niereprezentowana, była zapraszana do udziału w lokalnych pokazach mody w całym Toronto. Przykuwając uwagę Tyry Banks, Winnie wzięła udział w 21. edycji programu America's Next Top Model, a później dostała szansę na zaistnienie w branży mody dzięki cenionemu brytyjskiemu fotografowi Nickowi Knightowi. Robiąc swoje pierwsze poważne zlecenie w Londynie, Winnie miała przyjemność współpracować z Knightem, którego uważa za swojego Ojca Chrzestnego Mody" i w ten sposób udało się jej wybić i skraść serce branży modowej. Swoją sławę wykorzystuje do mówienia głośno o bielactwie nabytym powołując się na własne doświadczenia z chorobą, która nie zatrzymała jej w drodze na szczyt. 

Dziś modelka i aktywistka została pierwszym w historii globalnym ambasadorem Paul Mitchell od czasu powstania marki w 1980 roku.

„Współpraca z tak kultową marką jak Paul Mitchell jest szczególnie bliska mojemu sercu, ponieważ moja mama była fryzjerką, gdy dorastałam. Uwielbiałam wtedy patrzeć jak zmienia włosy klientek, wywołuje uśmiech na ich twarzach oraz sprawia, że są szczęśliwe i gotowe do rządzenia światem.”- Winnie Harlow.

Paul Mitchell zawsze postrzegało włosy jako sposób na wyrażenie indywidualności oraz pewności siebie. Jako profesjonaliści Paul Mitchell®, przekształcanie życia ludzi poprzez siłę serca i włosów jest podstawą tego, co robimy. Z pomocą swojego wieloletniego stylisty, ambasadora marki Paul Mitchell® Cesara DeLeon Ramireza, Winnie x Paul Mitchell® pokazuje, jak zmiana fryzury - od figlarnego platynowego pixie po koronę loków - może zmienić całe Twoje spojrzenie.

Jak widać współpraca nie jest przypadkowa, ponieważ fryzjerstwo Winnie ma we krwi. Dodatkowo tak samo markę, jak i ambasadorkę wiele łączy, a najważniejszą wspólną cechą jest wyjątkowość - co jest piękne, szczególnie w świecie, gdzie tak trudno wyjść poza schematy i być po prostu sobą.



  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze