CLEAN BEAUTY - naturalne kosmetyki #crueltyfree

By Paul Mitchell Polska - 12:46 PM

 

Dlaczego czyste piękno” jest dobre dla biznesu?

Podczas gdy sektor żywności pochodzenia roślinnego rozwija się obecnie w niesamowitym tempie, rośnie również zainteresowanie produktami zrównoważonymi. Ludzie są coraz bardziej świadomi naszego wpływu na planetę, dlatego korzystają z kosmetyków cruelty free. Sektor fryzjerski i kosmetyczny także zaczął zdawać sobie z tego sprawę.

 Dzięki lepszemu zrozumieniu naszego wpływu na świat ludzie domagają się bardziej zrównoważonych i etycznych produktów. Badania pokazują, że konsumenci (w szczególności młodzi) zmieniają swoje nawyki związane z wydawaniem pieniędzy, aby przeciwdziałać zmianom klimatycznym. Są skłonni wydawać więcej na produkty, które są lepsze dla środowiska.

Jakie są zatem korzyści dla Twojej firmy, kiedy będziesz korzystać z produktów Clean Beauty?

Przede wszystkim - pozyskiwanie nowych, wiernych klientów. Jako że coraz więcej konsumentów jest świadomych swojego śladu węglowego, to wspaniały czas, aby pójść do przodu. Popyt w branży na czyste” produkty dynamicznie rośnie, a marki, które nie wspierają tego ruchu, powoli stają się coraz mniej atrakcyjnym wyborem dla konsumenta. Wspierając zrównoważone, wolne od okrucieństwa firmy, wiele osób, które wcześniej nie były klientami danych salonów, będzie teraz postrzegać je jako bardziej pożądane, m.in. ze względu na łatwo dostępny produkt, który jest zgodny z ich wartościami.


Już 93% konsumentów jest zaniepokojonych negatywnym wpływem odpadów na środowisko, podczas gdy dalsze 80% konsumentów stwierdziło, że byliby skłonni zapłacić więcej za zrównoważone usługi. Ponieważ konsumenci otwarcie poszukują tych produktów i chcą na nie więcej wydać, włączenie kosmetyków z serii Clean Beauty będzie niezwykle korzystne, jeśli chodzi o pozyskanie nowych klientów do Twojego salonu, a także nawiązania głębszych relacji z obecnymi klientami.

Pomagasz planecie

Seria Clean Beauty jest wytwarzana ze składników pozyskiwanych w sposób zrównoważony. Nasze formuły są tworzone z organicznych składników roślinnych, które uprawiamy na farmie biodynamicznej. Aby zapewnić naszym konsumentom najlepsze doświadczenia, nasze produkty wytwarzamy przy użyciu w 100% certyfikowanej, czystej energii, która pomaga zmniejszyć zanieczyszczenie i emisję gazów cieplarnianych.

Nasza czysta obietnica

Dążymy do lepszej pielęgnacji włosów w bardziej zrównoważony sposób i przestrzegamy najwyższych standardów, jeśli chodzi o: aspekty wegańskie, używanie organicznych roślin, bezpieczeństwo koloryzacji, dobór naszych składników, używanie plastiku pochodzenia biologicznego, możliwość w 100% recyklingu i zapewnienie, że dany produkt trafia prosto z farmy do butelki.

Zrównoważone opakowanie

Nasze opakowania na bazie biologicznej są w 90% pozyskiwane z trzciny cukrowej zebranej w sposób etyczny i zrównoważony, co pomaga zmniejszyć szkodliwe emisje gazów cieplarnianych, które przyczyniają się do zmiany klimatu. Co więcej, butelki nadają się w 100% do recyklingu i mają zakrętkę, która zużywa o 46% mniej plastiku niż standardowa zakrętka.

Świetnie nadaje się do włosów

Clean Beauty jest świetny dla środowiska oraz (naturalnie!) dla Twoich włosów. Nawet przy czystych składnikach i ekologicznym opakowaniu użyte formuły są niezrównane. Cztery kategorie - Everyday, Hydrate, Smooth i Repair - obejmują takie składniki, jak peptydy, przeciwutleniacze, witaminy, a nawet kwas hialuronowy z kolekcji Smooth. Gdy użyjesz tych produktów w salonie, klientowi trudno będzie opuścić salon bez wychodzenia z kosmetykami Clean Beauty - co także pozytywnie wpłynie na aspekt biznesowy.

Paul Mitchell jest marką zaangażowaną w pomoc branży fryzjerskiej w zmniejszaniu naszego wspólnego śladu węglowego. Łączy zrównoważone formuły z innowacyjnymi opakowaniami na bazie biologicznej.

 Roślinna rewolucja rośnie w siłę - nie zostawaj w tyle!


Chcesz wprowadzić kosmetyki z serii Clean Beauty do swojego salonu? 

Skontaktuj się z jednym z naszych Opiekunów Marki. 

 

  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze